Pedagogu profesionālās pilnveides programma "Pašvadīta mācīšanās: teorija, piemēri, prakse"

Nodarbību anotācija:

Kā panākt, lai skolēni arvien efektīvāk mācās pašvadīti? Soli pa solim, iemācot kā plānot, uzraudzīt, novērtēt savu mācīšanos un izvirzīt nākamos mērķus personīgajai izaugsmei. Šajās nodarbībās īsi atsvaidzināsim teorētiskās zināšanas par pašvadītu mācīšanos, iedziļināsimies vairākos reālos piemēros, kā arī paši plānosim un īstenosim pašvadītu mācīšanos kādā no klasēm, ko šogad mācām.

Šīs nodarbības paredzētas mākslu (mūzikas, literatūras, teātra mākslas un vizuālās mākslas), kā arī latviešu valodas un sociālo zinību skolotājiem.

Nodarbībās sasniedzamie rezultāti:

  • Janvāris

Aktualizēt zināšanas par pašvadītas mācīšanās teoriju. Analizēt pašvadītas mācīšanās uzdevumu un skolēnu darbu piemērus. Plānot sistemātisku pašvadītu mācīšanos kādā no klasēm, ko mācu.

  • Janvāris līdz marts (mājas darbs)

Īstenot pašvadītas mācīšanās plānu un vākt Datus par šo pieredzi. Sagatavot datus un stāstījumu par savu pieredzi, mācot skolēniem pašvadītas mācīšanās prasmes.

  • Marts

Sniegt citiem un saņemt pašam atgriezenisko saiti par pašvadītas mācīšanās prasmju mācīšanas pieredzi. Analizēt savu pieredzi attiecībā pret pašvadītas mācīšanās teoriju. Plānot nākamos soļus pašvadītas mācīšanās prasmju mācīšanā saviem skolēniem.

Nodarbības vada: Ilze Mazpane, izglītības metodiķe.

 

PAŠVADĪTA MĀCĪŠANĀS: TEORIJA, PIEMĒRI, PRAKSE

ZIŅAS sadaļā Profesionālā pilnveide